Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 8 april 2014

Tisdag och hemlängtan

Idag har jag en sån där dag då jag längtar "hem". Har ju inte träffat dom sen i julas//nyår. Som tur är kommer mamma hit på måndag och stannar ett par dagar. Tyvärr måste jag ju så klart jobba, så det blir ju inte så mycket tid, men bättre än inget. Hoppas brorsan o Linda också kommer upp snart, känns som en evighet sen vi sågs.
Idag har jag haft några utvecklingssamtal på jobbet. Har bara ett kvar nu och sen har jag haft mina 7. Det sista har jag på torsdag em. Skönt när de är klara.
Hur kan klockan vara snart tio på kvällen och jag är inte ens trött?? Det märks att det är sommartid nu, jag blir som en ny människa! Dock har jag världens skallebank så det blir snart sängen i alla fall!
Natti natti.

Inga kommentarer: