Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 6 april 2014

Söndagsmorgon

Ligger kvar i sängen med en sovande Thea bredvid. Madde och Mathias sover också... Idag blir det hemresa igen efter en trevlig helg. På fredag kväll efter en god grillmiddag fick Thea följa med Mathias syster till stallet och rida! Ni förstår ju att lyckan var total! Hon fick även följa med en sväng igår. Mathias syster (som också heter Madde) är nu mer en stor idol för Thea! :-)
Däcken är fixade så nu har jag nya fina sommardäck, så räkna med snöstorm nu! ;-)
Igår kväll hade vi soffmys med en massa gott, Thea hade med sig sin bärbara dvd och satt och tittade på film. Hon har även fått sig fina flugsvampsnaglar i helgen!


2 kommentarer:

Minimina sa...

Tack för en mysig helg Söstra mi! ♥

Cattis sa...

Men Tack själv!❤️