Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 7 april 2014

VAB och nya rumsgardiner

Igår kväll hade Thea diarré och magknip. Hon får så lite då och då men sen vaknade hon på natten och väckte mig med klagan över mer magknip så då bestämde vi oss för att stanna hemma idag ifall det var magsjuka på g. Det har dock varit bra med henne idag så det var ingen magsjuka tack o lov! På em åkte hon till Patric.
Jag hade beställt nya gardiner fr Jotex som jag passade på att sätta upp idag. Fint blev det! I kväll har Lottis varit här på fika. Just nu kollar jag på Biggest looser och snart är det natti natti. 


2 kommentarer:

Minimina sa...

Åå vad fina dom var!
Skönt att Thea blev bättre!

Cattis sa...

Ja de blev jättebra! Ja det var tur att det inte var magsjuka!