Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 27 april 2014

Solig helg!

Underbart väder hela helgen! Igår var jag till Birsta och träffade "Koja" som Jonta sa när han var liten (Veronica). Det var så klart jättekul att träffas och det blev en riktig heldag innan jag åkte hem. Blev ingen storshopping direkt men lite "bra att ha-saker" blev det, och två solcellslampor som jag satt på min uteplats. Får se i kväll om de fungerar!? På kvällen gick jag till Ann på lite surr och rött vin. Idag började jag och Ann dagen med en riktig långpromenad som resulterade i fina skavsår...:-/ Sen har vi varit på Jysk och kikat lite. Jag har planer på att köpa trädgårdsmöbler när skattepengarna kommer, men det blir svårt att bestämma vilka jag ska välja! Finns många fina. Just nu sitter jag ute på baksidan och bara njuter. Har skallebank och ont i halsen och orkar inte göra så mycket. Hoppas jag inte blir sjuk. 


Inga kommentarer: