Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 16 april 2014

Trötter

Har egentligen ingen ork att skriva men det får bli några korta rader...
Har haft kära mor här ett par dagar. Vi har fått underhållning med skönsång av Jonta (som igår fick veta att han kommit in på estet på den preliminära intagningen!), hon har varit med Thea på ridningen, vi har ätit god grillmiddag och haft mysigt. 
Idag fick jag lämna bilen till Jocke för fix av det jag fick anmärkning på när jag besiktigade bilen. Den blev klar idag och det kostade mig 300 kr! Tänk om det kunde vara så lindrigt varje år man besiktigar! Jag hade verkligen tur i år... Ska ombesiktiga på tisdag.
Nu ska jag sova... Känns skönt att efter i morgon ha fyra dagars påskledigt, känns välbehövligt och efterlängtat. God natt!


Inga kommentarer: