Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 9 januari 2013

Huvudvärk

Usch, har haft en hemsk huvudvärk hela dagen. En riktigt jobbig dag just därför. Jobbade till halv fem och det kändes som dagen aldrig skulle ta slut. Nu, precis innan läggdags, har det äntligen släppt, så nu borde jag få sova gott i natt!
Theas julteckning var med i Tidningen Ångermanland idag! Fick sms av Ann i morse som har hållt span åt oss eftersom vi inte har tidningen själva. Kul för Thea att den kom med! Synd att inte Edvins också kom med, det hade gjort honom glad! Nu tänker jag gå och lägga mig. God natt!

2 kommentarer:

Christina sa...

Finaste Thea! Vad duktig hon är!

Catarina sa...

Ja det är hon allt! :-)