Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 10 januari 2013

Redan torsdag!

Vad fort veckan har gått! Snart fredag och det gillas! I morgon är det dessutom bara en vecka kvar till Jenny och Sophia kommer upp, jag längtar ihjäl mig, det ska bli så roligt!
Det har varit en helt vanlig dag. Jobbade till halv fyra, hämtade Thea på skolan, hem och lagade mat, tog rätt på disk, åkte och tränade, åkte hem, hängde tvätt, duschade Thea, läste saga för Thea...nattade Thea, och nu har jag nyss slagit ner rumpan i soffan! När jag var och tränade bokade jag en uppföljningstid med "instruktören" nästa torsdag så jag får lära mig lite nytt. Det blir nog bra.

Inga kommentarer: