Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 1 januari 2013

Bra bok!

Boken jag visade här om dagen var hur bra som helst. Rekommenderas främst till er som tror på att det finns ett liv efter detta. Grymt bra och gripande, har legat och grinat som en tok! Synd att den tog slut så fort...
Somnade inte förrän vid halv fyra- fyra i natt, magen talade om att den fanns där i några timmar! Idag mår jag betydligt bättre och njuter av min sista lediga dag för den här gången. Det har verkligen varit skönt med en längre ledighet. I morgon ska jag åka och träna före jobbet har jag bestämt. Potatismoset, pannacottan och godiset kan fara och flyga! Japp, jag är fortfarande peppad, trots snedklivet i går kväll! Jag SKA vinna kampen mot de många kilona, jag är starkare än dom, trots att de är många! ;-)
Men idag ska jag tillåta mig själv en bara vara-dag. Och känna mig nöjd med den.

Inga kommentarer: