Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 20 januari 2013

Etiketter

Tack Hanna för din hjälp!!! Nu har jag fått till det där med etiketter i sidan, det gör att det blir lättare att hitta om man tex söker efter ett recept eller annat inlägg. Mycket bra! Nu kan jag ju givetvis inte sitta och lägga in varje inlägg jag skrivit under etiketter, eftersom jag har haft bloggen i flera år vid det här laget. Det skulle ta mig väääldigt lång tid att göra det! Men det kommande som skrivs kommer att finnas under etiketter! Då har jag lärt mig nåt nytt igen då! =)

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Så lite så! ;o)
Fy vad hemskt med din kompis, stackars henne som fick kräksjuka precis just då, och jag förstår att ni blev oroliga, man är ju verkligen dålig när det är som värst! =( Hoppas hon mår bättre nu!

Catarina sa...

Ja det var verkligen hemskt och jättesynd om henne! :-/