Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 5 januari 2013

Faaaaaan!

Ååååh, herregud. Kom på att jag skulle röja i min tonårings äckliga snusk-stök- rum eftersom han aldrig gör det själv. Skulle möblera om i samma veva... Skrivbordet är ju lätt så jag skulle bara dra det från en vägg till en annan. Då bara brakade det ihop som ett korthus under mina händer! Med datorn på så den flög i golvet!!! Misstänker nu att min stackars son är utan både skrivbord och dator! Helvetes SKIT!!!! Skulle kunna sätta mig och grina! Tänkte att jag slänger hans skrivbord eftersom det inte verkar vara det mest hållbara, och så får han ta mitt lilla vita. Jag orkade bära det till trappen, men uppför var det helt omöjligt att bära själv så nu står det nedanför trappen och Jontas rum är ett katastrofområde! Jag kommer INTE bli populär! Ibland hatar jag verkligen att vara själv! Speciellt eftersom jag är så dålig på att be om hjälp också och ska göra allt själv. Vilket kaos. Datorer är ju inte billiga heller...:-(

Inga kommentarer: