Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 30 januari 2013

Tröttonsdag

Är så himla trött idag! Längtar till tvättmaskinen är klar så jag får gå o sova! :-)
Tjejmiddagen igår var trevlig och god, som vanligt. Tacksam och glad blev jag över att Lottis hade "specialanpassat" min mat till lchf. Hon hade gjort blomkålsmos till mig i stället för potatis till middagen (som bestod av supergoda rullader) och chokladmousse m grädde o hallon till mig i stället för mjölkchokladkaka med nougattäcke... Det var omtänksamt tycker jag, och hur gott som helst!
Vi planerade lite inför helgen, det blir nog kul! I morgon är det Sländan-träff på Mormor Hilmas. Det ser jag verkligen fram emot! Fast det har jag nog sagt några gånger...

Inga kommentarer: