Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 2 januari 2013

Trötter

Fy sjutton vad trött jag är, det riktigt bränner i ögonen! Dagen har känts lång, blir lite segt när det finns för lite att göra på jobbet. Åkte i alla fall motsträvigt och tränade sen. Det satt långt inne. Det kändes som det satt en liten djävul på ena axeln och sa: "Sätt dig i soffan, skit i att träna!", men som tur var lyssnade jag på den goda rösten i stället: "Masa dig i väg nu fast du inte har lust och är trött, kom ihåg hur bra det känns efteråt!"
Efteråt däremot, har jag legat raklång i soffan och inte förflyttat mig en cm. Hade tänkt se på Fjällbackamorden kl nio, men inser att jag inte orkar. Sängen kallar på mig. Nu på en gång.
God Natt kära vänner!

Inga kommentarer: