Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 24 januari 2010

Sovit nästan elva timmar!!!!

Gick och lade mig mellan halv elva och elva igår kväll, och sov som en sten till halv tio nu på morgonen!!!! Undrar när det hände sist...? Måste varit innan jag fick barn någon gång.... Thea kom upp tjugo i tio, så hon sov ännu längre! Det var skönt kan jag lova! Kanske jag har ork att städa idag som jag hade tänkt. Halv fyra är det familjejympa på Friskis med Thea. Det är inte alltför kul att skutta runt som en groda eller kissa som en hund, men vad gör man inte?? Hon älskar det och nu har det varit ett långt uppehåll.
I veckan blir det lite körigt. Min kortdag på tisdag blir ingen kortdag för då ska jag på utbildning med språkpiloterna.... Onsdag och torsdag är Patric i Stockholm på utbildning, och den onsdagen har jag personalmöte på jobbet. Eftersom jag inte har nån barnvakt så måste jag fråga om Jonathan kan ställa upp, det är ju nära om det skulle vara nåt. Torsdag har jag stängning, vilket innebär att Edvin skulle behöva hämtas tidigare eftersom de också stänger halv sex. Måste be Jonathan igen.... Dessutom är det tjejmiddag hos Britta på kvällen, men det får jag så lov att skita i..... =( Tråkigt när det blir så här, jag saknar mamma såna gånger, att vi inte bor lite närmare varandra....suck.... men det är som det är. Och så SKA jag hinna med tre jympapass även om jag får ändra dagar, så är det bara, jag har lovat mig själv!
För övrigt två favoritfilmer på tv:n i kväll.... Dirty dancing på tv4 film och Galen i kärlek-somethings gotta give, på trean..... Dirty dancing antar jag att alla har sett, men ni som inte sett den andra, se den!!! Den är en av mina absoluta favoritfilmer!!!! Undrar vilken jag ska se?? Jag borde ju i alla fall orka nu när jag har sovit så länge!
Nu en god frukost! Adjö så länge.

Inga kommentarer: