Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 23 januari 2010

Lördag

Vad ska man hitta på idag då? Har hunnit med ett jympa-pass nu på morgonen, det blåser så det känns kallt ute. Inte skönt. Är lite sugen på att gå till bibblan med Thea, hon gillar det. Kanske gå en sväng på stan och ta en fika? Har en massa ideer idag men tar mig inte för någonting. Inte så länge jag sitter här i alla fall. Just därför ska jag sätta lite fart. NU.

1 kommentar:

Jonna sa...

sv: Tack så mkt :) vad roligt att du hittade hit :P jag är raka motsatsen, rena rama nattugglan hehe. Hoppas allt är bra med dig :) nu ska vi sticka till hamra och grilla, jag ska hälsa alla här. Ha de bra!