Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 15 januari 2010

Fredag kväll

Jo jag lever, har bara inte haft nån större lust att skriva nåt. Nya jobbet känns bra, lite mycket att sätta sig in i bara, men så är det ju alltid när man får nytt jobb. Man blir trött så här i början. Fast jag har varit och tränat två kvällar den här veckan, och ska träna i morgon bitti också har jag tänkt. Har till och med betalat in terminsavgiften på Friskis o svettis, nu är det dags att ta tag i träningen igen. Känns skönt. Och faktiskt även kul, även om jag trodde att jag skulle dö på måndagen när jag var där för första gången efter mitt megalånga uppehåll. Idag fyller Patric år. Gav honom två biljetter till Timrå-Modo-matchen första mars. Och nej, ni behöver inte tro att jag har blivit galen, den andra biljetten är inte till mig själv, men jag tänkte att han kan ta med nån som är intresserad. Och så gjorde vi god mat till middag. Nu är kl kvart i tio på en fredagskväll, så ni kan ju tänka er vilket tillstånd jag är i, just det, tillsammans med John Blund på väg bort i drömmarnas land. Tänk att man är så trött varje fredag. Nu ska jag natta kidsen och sen mig själv. Ha en bra helg!

Inga kommentarer: