Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 17 januari 2010

Ska snart äta frukost

Japp, snart ska jag göra frukost, är sugen på en riktigt god frukost..... Nåja, det blir väl det vanliga som finns hemma... Nu har jag jobbat en hel vecka på mitt nya jobb, det känns bra! Kommit igång med träningen har jag också i veckan, hela tre gånger har jag varit på Friskis & svettis, betalt in terminskortet har jag också gjort. Så nu är det bara att köra på! I helgen har vi inte gjort så mycket. Var och tränade på lördagsmorgonen och sen har träningsvärken kommit smygandes så klart som ett brev på posten. Aj vad det kan göra ont. Hade tänkt gå till en pulka-backe med barnen idag, men vi får se hur det blir... om orken infinner sig.... Jonathan o jag var på stan och köpte längdskids-pjäxor till honom igår. Stl 42 och två tredjedelar för att vara exakt, blev det efter hjälp från killen i affären. Herregud när ska de fötterna sluta växa?? Han ser verkligen ut som bokstaven L. Har letat begagnade hela veckan utan resultat. Känns inte kul att måsta köpa nya när de åker ca tre gånger per år på skolan. Men nu har han ett par i alla fall. I natt har han sovit hos en kompis. Nu är det frukostdags för mig, Edvin och Thea. Vad ska NI göra idag??

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Jag har legat på soffan och sovit mest hela dagen, och sen pallrat mig iväg o käkat pizza. Vilken söndag!