Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 20 januari 2010

Ett räktorn skulle inte sitta fel...

Min gamla skolkompis Linda mejlade o undrade om jag kunde skicka receptet på räktornen som hon sett på mina nyårsbilder... så det gjorde jag såklart... Receptet kommer från min syster Madde. Gissa hur sugen jag blev på dom nu då?? !! Skulle gärna mumsa i mig ett, eller varför inte två stycken!!! Men men, mitt nya liv har ju börjat igen... så det lär dröja innan jag gör ett sånt där go´-torn igen.... Men de är ruskigt GODA. Suck, vad tråkigt det är att försöka äta hälsosamt när man är en matglad julgris. Annars har det varit en bra dag idag, tycker det har flytit på bra på jobbet. Jag o Jessica startade upp det nya projektet "Rockbandet" med barnen, vilket var roligare än jag hade förväntat mig. J ställde frågor till barnen, jag dokumenterade genom att skriva ner deras svar... oj oj oj, vilket rockband det kommer att bli! Ganska häftigt när man utgår helt från barnen. Blir intressant att fullfölja detta...=) Nä, nu ska jag sätta mig framför brasan o värma mig, fryyyyser som alltid. Ha det gott!

1 kommentar:

Linda sa...

Tack för receptet! Ska testa detta när sambon fyller år i mitten av februari. Både ser och låter gott! Kram