Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 18 januari 2010

Nytt liv igen

Jaha då var man inskriven på Viktklubb igen då och tror att man ska lyckas gå ner i vikt. Jag vet, ingen tror på det längre, och kanske inte jag själv heller, men jag måste ju försöka. Har gått bra i dag i alla fall, alltid en start. Har nyss varit till Grönbacken och sagt hej då, hämtat mina saker och blivit avtackad med en fin blomma. Lite sorgligt är det allt när man slutar någonstans, men nu börjar ju mitt nya liv, på flera plan, både nytt jobb och nya kostvanor...! Nu ska jag byta om och bege mig iväg på ett Friskis-pass. Har ingen lust idag, men det är kul bara jag är där, det vet jag! Alla som hatar idrott, jympa och sport i alla dess former, som jag.... Jag rekommenderar att testa Friskis & svettis ändå, om JAG tycker att det är kul kan vem som helst tycka det. Jag lovar! Alltid jobbigt de första gångerna på en termin, men man märker snabbt hur konditionen förbättras och det är kul! Ha en bra dag!

Inga kommentarer: