Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 1 augusti 2009

Från mumintroll till valross

Om jag varit fet de sista åren så går det inte att jämföra med vad jag är nu. Herregud, har aldrig vägt så mycket i hela mitt liv. Jag tror att jag lider av nån slags ätstörning, tänker alltid på mat o godsaker. Suck. Madde och jag bestämde att vi ska ta tag i detta nu så kanske vi har lyckats gå ner några kilo innan vi ska på Ladies night i slutet av oktober... så nu MÅSTE jag skärpa mig, det är bara så, innan man får nån hjärtsjukdom eller nåt. Usch. Och jag behöver väl inte nämna att det regnar ute???? Det fullkomligt ÖSER ner idag igen, fyyy vilket dåligt semesterväder det har varit! Hur tråkigt som helst. Ska lägga mig på sängen efter maten och läsa en bok tror jag. Lånade några st av Madde. En positiv tanke: Jag börjar längta lite tills Friskis & svettis kör igång igen, det är faktiskt kul bara man kommer igång. Just nu är det stilla på motionsfronten. Adjö.

Inga kommentarer: