Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 15 augusti 2009

Höst i luften

Det känns redan som höst tycker jag! Vill inte det ännu, det kan väl få komma några fler soliga sommardagar först`? Första arbetsveckan är avklarad. Känns skönt. Jag hoppas verkligen att jag kommer att trivas där. Just nu känns allt vimsigt och struligt, som en massa löshängande frågetecken. Men det blir nog bättre. Längtar efter mina Sländor. I veckan kom flyttlasset därifrån. Saker och diverse möbler som Grönbacken nu ska ha. Gjorde ont i hjärtat bara att se sakerna. Så fånig man är, men det är så. Nästa söndag får jag träffa dom allihop. Har bjudit hem dom hit och alla har tackat ja, utom Anna som inte visste än. Men det är spikat o klart så det ska bli jättekul! Undrar vad jag ska bjuda på? Skrev att jag bjuder på fika, men vad? Kanske gör en smörgåstårta eller nåt, det är alltid gott! Idag är det lördag och jag har sovit riktigt bra i natt, första natten på hela veckan. Det beror nog på att man är ledig idag. Har haft en konstig oro i kroppen hela veckan. Undrar just vad jag ska hitta på idag? Har inga ideér och ingen riktig lust att göra nåt heller, kanske blir en bok i en solstol eller nåt`? Igår visade vågen minus tre kilo prick. Alltid något. Kul! Nu ska jag gå o kolla så mina barn är kvar i lekparken och inte har rymt!

Inga kommentarer: