Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 9 augusti 2009

Fläskfilé på italienskt vis

Vi var bjudna på middag hos Patrics föräldrar igår. Fick sån god mat, fläskfilé på italienskt vis hette det. Det var fläskfilé med hemmagjord pesto och rostade pinjenötter som tillagats i ugn, och till det en mumsig sallad! Riktigt gott! Måste göra det nån gång! Drack en light-cider och ett glas vitt vin, det var mitt fusk, annars var jag rätt duktig, avstod från brödet tex. Solen skiner idag igen, nu kommer väl sommaren när man ska börja jobba igen. I morgon är det dags för den ångestladdade dagen....huuuga, vad jag gruvar mig, hur ska jag orka med mitt nya schema, det är den största frågan. Idag kom grabbarna hem igen, så skönt när allt blir som det ska. De hade haft roligt i Stockholm. Patric har just åkt ner till Ikea...igen... Vi hade lyckats köpt fel storlek på lådorna som skulle vara till garderoben vi köpte här om dagen, så typiskt. Nu ska jag sätta mig i solen en liten stund... Hej då ljuvliga semesterdagar, vi ses nästa sommar igen....uääääh.....=(

Inga kommentarer: