Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 23 augusti 2009

SNART!

Snart...om 45 minuter närmare bestämt, kommer mina kära Sländor på besök! Jag har gjort en jättefin smörgåstårta som jag tänker bjuda på, det blir gott det! Har dukat och fixat i uterummet. Solen skiner, dagen till ära! Men det gjorde den inte igår kan jag lova! Det ÖS-regnade hela dagen lång, och vi som skulle ha gatufest! Men den blev av i alla fall. Vi satt under carporten hos ett par på gatan, och det blev jättebra. Grillade, drack vin och hade jättetrevligt verkligen! Vi frös inte ens. Riktigt lyckat blev det. Idag har jag städat och donat. Förkylningen verkade försvinna när jag drack vin! =) Är mycket bättre idag! Igår hade jag varken smak eller lukt, eller ork till någonting, men under kvällen lättade det i näsan och nu är jag bara lite snoris! Skönt, det vore hemskt att inte ha nån smak när jag för en gångs skull ska fuska med kosten och äta SMÖRGÅSTÅRTA! Förutom vinet och ananaspaj till efterrätt på festen igår så har jag skött mig exemplariskt i mer än två veckor nu. Och smörgåstårte-fusket har varit inplanerat länge, men annars är jag skitduktig rent ut sagt! Nu ska jag hinna hänga tvätt innan gänget kommer! Saknar dom sååå. Ha en skön vecka!

Inga kommentarer: