Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 27 augusti 2009

FramFör

Igår var det dags för terminens första FramFör-möte. Jag fortsätter vara med i gruppen trots att jag bytt arbetsplats, så nu är Grönbacken det första o enda stället som har två "FramFör-pedagoger". Det känns jättebra. Tror att allt blir mycket lättare när man är två. Dessutom ska Åsa o jag jobba i samma grupp, så det ska bli riktigt kul att starta nåt projekt ihop. Börjar trivas lite bättre nu faktiskt. Bättre o bättre varje dag i alla fall. Fast det kommer aldrig bli så bra som jag vill, det är för många viljor, för stort ställe. Nåja. Surväder ute som vanligt. Det var i alla fall jättekul att träffa alla Sländor i söndags. Vi åt smörgåstårta och surrade om våra nya ställen och hur det blivit. Skönt. På lördag ska jag o Edvin åka hem till Annika så barnen får leka. Ska bli kul, jag har aldrig varit till henne. Edvin o Isak hittade ju varandra sista dagarna på Sländan när de hade följt oss till jobbet. Så det blir nog roligt för dom att ses igen. Thea är fortfarande ledig med Patric. Han börjar jobba på tisdag så då blir allt vanlig vardag igen. Gruvar mig lite. Tycker det är så jobbigt med stressen som alltid blir på morgonen, vare sig man vill eller inte. Hatar det. Och hösten, när det är så mörkt jämt när man kommer hem...usch.... får ångest när jag tänker på det. Två roliga saker med hösten. Sista helgen i september ska vi till S-vall på kick off med jobbet. Sista oktober ska jag o Madde på Ladies night i Timrå. Det ska bli jättekul!!! Nu ska jag äta nåt, ska skjutsa Jonta till frissan om nån timme. Man har fått tvingat honom att gå till frissan över huvud taget de sista åren, och nu helt plötsligt sa han: - Du måste boka tid hos frissan så jag får klippa topparna så jag ser lite FRÄCH ut!!! Haha, det svänger!!! Han börjar bli stor!

Inga kommentarer: