Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 8 augusti 2009

Nedåt på vågen!

Äntligen har det hänt något på vågen!!! Inte mycket, men i alla fall så pass att jag blev glad när jag ställde mig på vågen idag! Åt rätt håll åtminstone! Igår var jag skitduktig. Patric bjöd på lunch på Spjute, det serverades kyckling, currysås och stekt potatis, och jag hoppade över potatisen, och åt sallad till kycklingen! Fast det var på restaurang till och med, då kände jag mig stark! Nu ska det fortsätta så! Ann kom in igår kväll och tackade för blomman, hon blev såå glad! Såna gånger känner man vad lite som behövs för att trösta någon lite grann! Nu har de åkt iväg på en välförtjänt semester, jag ska ta in posten åt dom i några dagar. Idag är vi bjudna på middag hos Patrics föräldrar! Trevligt! Idag hade jag tänkt ligga ute och få lite sol på mig, för det har jag inte haft tid med de två dagarna som det har varit fint, men så klart så skiner inte solen idag, inte än i alla fall. Jag får nog se ut som en Ipren. I morgon kommer grabbarna, undrar om de har haft det roligt i Stockholm? Det har dom nog. Nu ska jag fixa nån frukost, tror jag ska göra en omelett med baconröra idag. Är egentligen ingen äggfantast, blir så lätt illamående av ägg, men det är så svårt att hitta på andra frukostar som mättar när man kör LCHF. Förslag mottages tacksamt!