Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 9 juli 2015

Tråkväder!

Redan torsdag och hittills har det varit tråkväder hela veckan! Grått, kallt och regn... Thea och jag ligger på var sitt soffhörn och läser/tittar på film.
Igår kväll var jag på "tut-bingo" med Anneli. Jag vann inget men hon vann 300 i alla fall! :-) 
En springtur hann jag med igår morse åtminstone, det gäller att passa på när det är uppehåll. Det gick bra, men får rysligt ont i benhinnorna/smalbenen. Nån som har nåt bra tips? Smörjde med Voltaren gel och tänkte fortsätta med det ett tag o se om det hjälper... Det ska alltid komma nåt skit när man kommit igång som bäst! Tjatigt.
Idag tänker jag nog mest fortsätta i samma läge här på soffan. Ligger skönt här med en bok och regnsmatter på rutan...

Inga kommentarer: