Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 21 juli 2015

Hur lyckas man?

Tog bilen (trots att det är nära) upp till Högslätten när jag skulle springa igår kväll. Genomförde min runda som vanligt och satte mig i bilen och for hem igen. När jag klev ur bilen hemma på gården kunde jag helt plötsligt knappt stödja på höger fot, benet vek sig för det gjorde så ont runt vristen! Som när man stukat sig ordentligt. Och så ont har jag fortfarande. Haltar rejält. Jag förstår bara inte när/hur det hände?? Borde man inte märka om man gör illa sig?!?
Suck, hoppas det försvinner lika snabbt som det kom! Hur lyckas man?? Mycket märkligt.


Inga kommentarer: