Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 2 juli 2015

Prat & skratt

Ett par härliga dagar med Monika har passerat. Pratat och skrattat i massor såklart! 
På jobbet idag har jag också haft en härlig dag. Strålande sol och riktig sommarvärme, utomhusaktiviteter med alla fina deltagare i stadsparken. Kubb, fotboll och svenska-pratträning på filtar i gräset. Efter arbetstid fortsatte jag umgås med alla härliga kollegor på jobbet eftersom Folkuniversitetet bjöd på mat. Har skrattat så jag har ont i magmusklerna! Alltså detta härliga gäng...:-) Fortsatte le hela vägen hem på cykeln... I morgon jobbar jag sista dagen innan 4 veckors semester. Det ska bli grymt skönt- men att veta att jag har dessa människor att komma tillbaka till sen gör det hela liksom ännu bättre. De kan nog inte bli bättre. Trots att vi har jobb upp till öronen hela tiden och inte en lugn stund så trivs jag SÅ bra! 
Lycka.
Vädret i morgon ser inte heller ut att bli så dumt...:-D

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Härligt att du trivs! =)

Cattis sa...

Jaaa, dagarna går liksom mycket fortare då...:-)