Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 25 juli 2015

Oj vad många dagar sedan...

Dagarna rusar iväg och nu har jag bara EN ynklig semestervecka kvar!
I onsdags kom mamma upp med barnen efter ett par dagar i stugan. Hon stannade tills igår och på torsdag kväll åkte hon o jag ut med Ådalen 3. Mysigt och god mat!
Vädret fortsätter vara tidernas sämsta sommar. Inte en enda dag har vi kunnat vara på stranden, bedrövligt. 
Foten har varit besvärlig sen sist men har ändå blivit bättre o bättre så nu börjar det snart bli dags att ut o testa den lite igen...
Igår kväll dammade Thea o jag av akvarell-lådan och målade lite... Eller kladdade mest, måste säga att jag kommit av mig helt när det gäller att måla! Men men... Kul en liten stund i alla fall! Nä nu ska jag väcka liv i denna dag, får se vad man hittar på!




2 kommentarer:

Christina sa...

Ja tack för senast! Vilken underbar kväll vi hade!!!

Cattis sa...

Tack själv, jättemysigt var det! <3