Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 20 juli 2015

Stadsfesten och annat...

I lördags var jag på stadsfesten med Anneli, Henke, Kicki och Niklas. Grillade innan och hade en trevlig kväll. 
Igår kom mamma hit. Vi hade en riktig mys-dag i finvädret med bland annat en långprommis genom stan, härligt! På kvällen kom Ann också på besök en stund. Thea o Edvin kom redan igår kväll också eftersom de skulle följa med mamma hem idag (för att åka vidare på deras traditionsenliga "stugan-dagar"), så de åkte på fm idag. Jag var till frissan i morse, skönt som alltid!
Det rätta semestervädret vill inte infinna sig och nu har halva semestern redan gått! Inte en strand-dag hittills har det blivit! 
I kväll blir det i alla fall en "spring-tur" igen. Så glad att jag fortfarande håller motivationen uppe! 
Tror jag var först hos frissan i morse! Kanske inte är så många som är i farten klockan åtta en semestermorgon?...;-)

Inga kommentarer: