Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 15 juli 2015

Söderhamnstripp

Blev en spontantripp "hem". Åkte ner i måndags, åker hem igen på fredag. Just nu är jag på väg hem från Gävle med tåg. Systrarna o jag har varit ner över dagen. Mysigt och kul. Igår hade vi en heldag i solen! Magnus hann vi också träffa så det blev rena rama syskonträffen bortsett från Mathias- men vi ordnade en stand in åt honom...;-) Stekhett var det och jag fick nån variant av "solsting" och fick sån huvudvärk på kvällen att jag blev alldeles yr och kräktes. Vätskebrist förmodligen så jag fick hinka i mig vatten och blev piggare till slut! Nåja, det var det värt- fick ju en härlig soldag årminstone! 
Kul har vi också haft förstås. Det blir alltid lite "teater" o spex när vi ses, och skratt i massor. Nä vi är inte riktigt kloka och det trivs jag med! ;-)
Nu anländer vi snart till Ljusne station och vi ska kliva av...:-)




4 kommentarer:

Fangoria sa...

Shit vad ni är lika varandra! =) Ingen kan förneka släktskapet, haha!

Cattis sa...

Haha ja några likheter finns det nog!

Christina sa...

Lika tokiga!!!

Cattis sa...

:-D