Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 4 juni 2015

Vårruset och trasig bil

Det var kul att vara med på Vårruset igår. Vi promenerade runt och fick medalj och go-fika efteråt! Trevligt! När vi kom hem igen blev jag avsläppt på jobbet för att därifrån ta min bil hem. När jag var preciis vid min postlåda dog den. Bara lade av helt utan förvarning! Bilen fick stå ute på gatan hela natten och dagen idag och sen fick jag hjälp av Roland o Patric att bogsera den upp på gården...tack för det! Nu är jag alltså utan bil men det får vara så ett tag. Det löser sig.
I kväll har Ann o jag varit ute på långprommis. Vill komma igång med våran intervallträning på Högslätten igen, men är för hostig ännu så vi tar det lite försiktigt. Men bara att viljan finns kvar efter denna förkylning ser jag som mycket positivt! 
I morgon bitti ska jag med en kollega på ett möte i Sundsvall. Kul med variation. Nu dags för sängen...




Inga kommentarer: