Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 6 juni 2015

Efter solsken kommer regn...

Igår var det faktiskt riktigt skönt ute. Kunde till och med sitta ute en liten stund för första gången denna "sommar". Blev bjuden på mat och god efterrätt hos Anneli och sen blev vi så trött i soffan efter allt gott så jag gick hem ganska tidigt. Idag öser det ner! Grymt tråkigt väder. Cyklade bort till Ann i regnjacka och pratade bort en stund för att inte tråka ihjäl i soffan! Kom nyss hem och då var jag dyngsur utifrån o in så jag fick byta kläder. Vilket skitväder!!! Nu ligger jag här i soffan och tycker fortfarande att det är skittråkigt. Vad ska jag hitta på tro? 
Nåja, får vara glad för den lilla solskensstunden som gårdagen bjöd på! :-)

Inga kommentarer: