Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 16 juni 2015

Mensskydd med ros-doft (!)

Inte för att det är så intressant att höra om mensskydd men jag måste bara få dela med mig av detta helt sinnessjuka!!!
Handlade bindor av mitt vanliga märke på affären och reflekterade över att de gjort om förpackningen lite på utsidan...
Döm om min förvåning när jag öppnade förpackningen och ett doftmoln av rosor spred sig i hela badrummet! PARFYMERADE BINDOR!!!!! Hallåååå är det bara jag som tycker att det är helsjukt?!?
Dessutom...Hur bra är det med parfym i de nedre regionerna?
Mycket ska man vara med om...
Nästa gång läser jag lite noggrannare på förpackningen...och ja, jag erkänner, jag är för gammal för såna här moderniteter.
Jösses.

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Ojoj vad de hittar på! Håller med, det kan inte vara särskilt bra för underlivet med parfymerade produkter. Vojvoj.

Cattis sa...

Nej det verkar lite knäppt! ;-)