Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 8 juni 2015

Full rulle!

Har haft en bra dag på jobbet, hoppas morgondagen blir lika bra! När jag kom hem gjorde jag middag och när vi hade ätit klart fick jag ett mess från Anneli som undrade om jag ville ha hjälp att sätta upp nätet till studsmattan? OM jag ville?!? Hon och hennes brorsa kom och  hjälpte oss så nu är det fixat! Det kallar jag goda grannar, TACK!!! Efter det gick Thea o jag ner till Willys och handlade matsäck eftersom hon ska på utflykt med skolan i morgon. Sen hem och plockade fram jobbdator o böcker eftersom jag inte hunnit klart med planeringen för morgondagen... Då var kl åtta! Precis då kom ett mess fr Ann som ville ut o promenera, och det ville ju jag med så då blev det en kvällsprommis runt Nickebostrand, och SEN har jag planerat..... Och tvättat. Stökigt är det här, men det har inte hunnits med. Edvin o Thea hade åtminstone fixat disken medan jag var ute. Tack för det!
Nu sova...Zzzzzzzz
I morgon kommer mamsen! :-)


Inga kommentarer: