Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 19 juni 2015

Trevlig midsommar på er!

Midsommarafton. För tillfället 16,6 grader i skuggan, det är en av få dagar denna "sommar" som det är ganska varmt. Man kan ju hoppas att det håller i sig hela dagen! Jag började morgonen med en liten "jogging-intervallrunda", och det var första gången jag kunde vara ute i kortärmat i år. Skönt!
Madde och jag hade tidigt planerat att jag skulle åka dit i midsommar men eftersom min bil strejkar så blev det ändrade planer. God mat o trevligt sällskap i goda vänners lag på Bondsjö är inte fy skam det heller! 
Skönt med en extra dags ledigt- även fast det innebär att jag måste planera en del på söndag i stället. Två arbetsveckor kvar innan semestern! SÅ härligt det ska bli. 
Ha en riktigt trevlig midsommarafton på er!

Inga kommentarer: