Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 12 juni 2015

Sommarlov!

Äntligen sommarlov!!! Nu väntar vi bara på värmen också! Mamma har varit här ett par dagar men skulle jobba idag så hon åkte hem i morse.
Jag gick traditionsenligt till Geresta och tittade på mina fina. Ovant i år dock att inte ha Jonta med...
Thea var såå nöjd med sina kläder och matchande naglar! :-) 
Edvin o Jonta får man helst inte visa på bild nu för tiden så det är väl bäst att lyda!
I morgon är jag bjuden på middag hos en kollega tillsammans med flera andra från jobbet. Det är tredje gången vi gör nåt kul ihop med jobbet på helgen sen jag började där. Det säger ganska mycket om sammanhållningen, ett härligt gäng!
Thea ska sova hos farmor och farfar.









 

6 kommentarer:

Anonym sa...

Sötnos!

Cattis sa...

Ja jag kan ju inte annat än hålla med såklart! ;-)

Christina sa...

Thea du är sååå fin i din klänning och med matchande naglar!!! Jag säger då det...

Cattis sa...

Hon hälsar Tack! :-)

Fangoria sa...

Så fin tjej och supertuffa naglar med matchande outfit!!

Cattis sa...

Ja det blev coolt med naglarna, hennes egen ide! :-)