Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 15 mars 2015

Vårkänning i Hälsingeskogarna

Ryggen blev tack och lov mycket bättre och jag åkte hem till mamma och Jerry i helgen. Har hunnit med att hälsa på Jenny i sin nya lägenhet och Camilla i Vallvik, två promenader med mamma, träffat brorsan och Linda, fika på bron i strålande sol, god mat, mello-mys och bara allmänt njut av att vara "hemma" för en stund. Energi-laddning på hög nivå.
Idag tittade mamma och jag på gamla tidningsurklipp som mormor hade sparat. Vi hittade bla detta, från Lilla vinter-OS 1986, vilka längdskidåkare vi var, joooråsåatte....(träskidor med stearinljus-valla, eller hur var det mamma?;-))
Nån Charlotte Kalla blev jag aldrig som ni kanske har märkt? ;-)
Jag är förresten precis lika gammal som Thea är nu på den där bilden. Åren går...



 

4 kommentarer:

Fangoria sa...

Härligt med mamma-helg! Nog ser man likheten mellan dig och Thea allt! =)

Cattis sa...

Jasså, tycker du? :-)

Christina sa...

Tack för en toppenhelg! Tur att jag blev en sån "Kalla" när inte du blev det........

Cattis sa...

Haha ja det är tur det! :-)