Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 8 mars 2015

Nattsudd efter en dag och kväll i goda vänners lag...

Klockan är snart ett på natten och jag är PIGG, kan ni tänka er?! Mitt på dagen idag kom Ann hit på kaffe och surr. Våra äldsta tonåringar styrde upp att de skulle handla och ha tacokväll tillsammans- hemma hos Anns. Därför bestämde vi att övriga i familjen skulle komma hit på mellomys i kväll i stället så fick ungdomarna vara "ifred" hemma hos dom. Sagt och gjort. Ann, Mats o Alex kom hit och dessutom ville de bjuda oss på mat fr Minikrogen så det blev lyxig pizzamiddag här, trevligt, gott och tacksamt! Senare kom Lottis också. En riktigt trevlig kväll har vi haft. 
Men nu börjar det väl bli dags att försöka sova i alla fall. EN ledig dag kvar innan jobb igen. Hoppas på finväder!
Natti natti!

Inga kommentarer: