Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 25 mars 2015

Onsdag morgon

Oj vad jag blev klar tidigt idag! Tid över så här på morgonen... Snart dags att gå till jobbet. Även om jag trivs på jobbet känner jag mig lite omotiverad just nu när jag vet att jag snart ska sluta där! Vill vidare, jag avskyr att vänta! Men men.... Den 17 april kommer till slut. Jag har i alla fall lämnat in min uppsägning och det känns rätt och bra. Jag tror på det här!
Just nu vill jag att det ska bli fredag för då kommer mina kära systrar på visit. Inga "ungar" och inga "gubbar", bara vi! Ska bli så KUL!!! Det var hundra år sen vi planerade den här helgen och då kändes den så hiskeligt långt bort, men nu är den snart här! Kul kul kuuuul! :-D
Hoppas på finväder!
Nä, nu börjar det bli dags att bege sig mot jobbet, kallt ute idag...-7 grader när jag klev upp!

2 kommentarer:

Christina sa...

OJOJOJ vilken helg det ska bli... bara tokfior!

Cattis sa...

Japp! :-D