Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 29 mars 2015

Syskonkärlek

Ååh vad roligt det är att träffa mina systrar! En sväng på stan, vin och en massa skratt, precis som det ska vara... Vi är rätt så "barnsliga" när vi umgås, mycket tok blir det, men det skapar också många roliga minnen! :-) De åkte hemåt vid fyra idag, får se när vi ses nästa gång? Hoppas det inte dröjer alltför länge. 
Roligt som sagt...energiboost de luxe. Såna helger gillas!


Hmmmmmmmm........???? ;-D



2 kommentarer:

Fangoria sa...

Haha sista bilden var asrolig!! =D Kul att kunna ses alla systrar tillsammans,förstår att du haft kul. Jag har också två systrar och vi ses aaaaldrig bara vi tre, vore ju så roligt!

Cattis sa...

Det måste ni se till att göra! Hur kul som helst!:-)