Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 1 mars 2015

Söndagslunk

Söndag redan! Helgen bara försvann som vanligt. Fredag kväll tillbringade jag hemma hos Ann. Vi tittade på Let's dance-premiären. Uttjatat, men i brist på annat så... Lördag morgon tog jag och Ann en långpromenad på en mil! Stolt och nöjd! Efteråt tog jag tag i städningen som jag skjutit alltför länge på...På kvällen kom Lottis och Catrine hit och vi lagade mat och efterrätt tillsammans och tittade på Mello. En trevlig kväll!
I morse var jag och tränade på Actic och nu har jag nyss varit och handlat på Ica. Känns som jag hunnit mycket i helgen! Och helt plötsligt är det mars! Våren närmar sig med stormsteg... Underbart!

4 kommentarer:

Fangoria sa...

Haha älskar bilden!

Cattis sa...

Haha ja jag med! :-)

Christina sa...

Vilken energi!!! Ja allting känns lättare när det närmar sig vår.

Cattis sa...

Verkligen!:-)