Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 18 mars 2015

Det värmer i hjärtat!

Fick ett mess från min nya blivande chef i kväll! Här är en del av det....:-) Kan säga att det värmer fint i hjärtat...Blev så glad så jag nästan började gråta! I morgon ska jag dit och titta på mitt kontor, skriva papper mm. Jag känner mig verkligen välkommen. Idag har jag fyllt i uppsägningspapper för min ordinarie tjänst i kommunen...Känns...skumt- men bra!

2 kommentarer:

Christina sa...

Grattis gumman! Din nya chef är säkert kanonbra, skickar man ett sånt sms är man mån om sin personal. Även dom får en riktig pärla!!!

Cattis sa...

Tack kära mor, det känns bra! :-)