Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 21 mars 2015

Estet-konsert och skön lördag

Igår kväll var Thea och jag på teatern och kollade på Jonta och de andra esteterna. Fantastiskt bra var det! Så kul att se!
Började dagen med långprommis med Ann idag, lite kyligt men sol ute! Senare på dagen dök hon in på spontanbesök, kaffe och surr, trevligt!
Har påbörjat städning, åtminstone dammsugit o torkat golv här nere, inte klokt hur dammigt och framför allt grusigt det blir denna årstid! Städa är inte min favvo-syssla så det går inte så fort, får väl fortsätta i morgon... 
Thea har varit hos en klasskompis hela dagen, och övernattar där, de verkade ha väldigt roligt! Till middag idag blev det kycklingfile, klyftpotatis och tzatziki, länge sen jag gjorde det, men det är gott ibland! 

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Håller med dig, städa är det tråkigaste som finns! =P

Cattis sa...

Verkligen, det ser ju ändå likadant ut på en gång! :-/