Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 5 september 2014

Tidiga morgon

Det är fredag morgon och jag har sovit dåligt och vaknat onödigt tidigt...(ont i armarna-natt). Ligger o väntar på att klockan ska ringa då barnen ska upp till skolan, men det är nästan en hel timme kvar till dess...
I kväll är då den stora nollningsfesten för esteterna... Jag har pratat med Jonathan och känner mig lugn. Hoppas min känsla är rätt! 
Har bjudit hit Lottis på middag i kväll, det ska bli trevligt. 
I morgon kväll ska Thea ha tjejkalas här hemma. Ett NÅGOT försenat kalas (hon fyllde år i april!)... Hon har inte glömt att kalaset uteblev och nu slipper jag inte undan längre...;-), så vid 18.30 i morgon kväll ska hon ha 5 kompisar på visit. Förväntansfull? JA.
Stora tjejen... Sen är det inte länge förrän det blir 10- årskalas...;-)
Barnkalas är tyvärr inte riktigt min melodi, blir lätt att det skjuts upp som ni märker...men snart är nog barnkalastiden över helt och hållet. Jag har inte så små barn längre...
Nä nu kliver jag nog upp, känns segt att ligga här och invänta klockan. Ha en fin-fin fredag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har, tittar in ibland! Hoppas du får hjälp med smärtan snart, domnar armarna? Tänker på dig när min väckare ringer 0445. Kram Monica som du hjälpte med fina "förskolestart tips" för flera år sedan

Lottis sa...

Tack för trevlig middag! Hade glömt att grytan var sååå himla god!! Hoppas du fick en lugn natt :-)

Cattis sa...

Kul att du kikar in ibland Monica! Nej, armarna domnar inte, det är mer som en hensk värk!

Cattis sa...

Tack själv för sällskapet! Ja den är himla god den där grytan!