Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 25 september 2014

Ont i armarna-natt...

Kl två i natt tittade jag senast på klockan innan jag somnade. Förbannade armar! Och benen också men där är inte smärtan lika intensiv. Vaknade halv sju igen, fortfarande lika ont. Hoppas tiden hos reumatologen snart kommer!
Igår morse var det minusgrader ute, undrar om jag törs titta på termometern idag?!?
I kväll är det föräldramöte på estet, gymnasiet. Det ska bli SÅ spännande att höra mer om verksamheten och se hur det ser ut och så...och sist men inte minst ska eleverna framföra sitt första sånguppträdande för oss föräldrar. Har aldrig längtat så mycket till ett föräldramöte! 
På lördag fyller Jonathan 16 år! Som vanligt får födelsedagsbarnet välja restaurang och han har valt Kina! Vi firar honom redan i morgon kväll så även Thea kan vara med eftersom hon och P skulle bort sen. Åter igen undrar jag hur jag kan ha så stora barn?!?

Inga kommentarer: