Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 12 september 2014

Äntligen invigning!

Äntligen! Dagen är här som Jonta och co väntat på sååå länge! Skateparken är klar och idag var det invigning! Solen strålade och alla glada ungdomar med den! Thea och jag tog cyklarna ner och tittade, riktigt roligt var det. Oväntat från mig var dessutom att Jonta och några fler ungdomar blev uppropade med sina namn av självaste kommunalrådet Fred Nilsson för att ta emot var sin ros som tack för att de suttit med i gruppen och engagerat sig i parkens utformning! Kul! Verkligen en lyckans dag för alla skate och bmx-ungdomar i vår lilla stad. Så himla roligt!
För övrigt idag har jag haft besök av kollegan Linda som kom med en fin blomma, TACK, den värmde!
I kväll blir det Idol-mys med Thea som är här lite "extra" tills i morgon kväll. Det kallar jag fredags-lyx!




Inga kommentarer: