Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 7 september 2014

Kalas... Nästan ett halvår för sent...

Igår kväll hade Thea äntligen sitt kalas. Bättre sent än aldrig! Halv sju anlände 5 finklädda, stylade och sminkade tjejer, jösses vad stora de är nu! Fina presenter fick hon av dom allihopa. Kalaset var mycket trevligt, lugnt och trivsamt. En av tjejerna stannade på övernattning också. Thea fick bland annat lera, som hon önskat sig, och den har hon pysslat med hela dagen idag. Hennes konstnärliga ådra visar sig även där och hon gör så fina detaljerade saker, bland annat den här datorn ni kan se på bilden. Observera att till och med pilen (muspekaren) på skärmen finns med! :-) Kul!
Idag är jag mest lat och ligger på soffan och gör ingenting...   


Inga kommentarer: