Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 17 september 2014

En hemmadag

Thea fick vara hemma idag också... Synd på BRI, men det kändes fel att skicka henne på en hel dag med spring och idrott med tanke på hur förkyld hon varit. Tycker dock hon verkar pigg nog för att kunna gå till skolan i morgon.
Som kompensation för att hon missade BRI fick hon komma med önskemål om hur vi kunde göra dagen mysig i alla fall!? Gissa vad hennes högsta önskan var? Att vi skulle sminka varann!!! Hon ville göra en "finsminkning" och en "fulsminkning" på mig! Så vi drog fram en massa smink i köket och satte igång... Vilken lycka! Så här vackert blev resultaten...;-)


"Finsminkningen" blev ju riktigt bra! "Fulsminkningen" blev ju just...ful...precis som den skulle! (Känner du igen den orangea ögonskuggan Helen?;-))
Thea hade i alla fall jättekul och det var ju bra!
I kväll kommer Lottis o Helen på visit. Trevligt!

Inga kommentarer: