Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 1 september 2014

Positiv kille!

Idag hade Jonathan fått haft sin första privata sånglektion på skolan. Han är SÅ positiv! Alla lärare är "asgrymma", de har redan nu bra sammanhållning i klassen, ingen är utanför..., varje dag har varit rolig sen de började, schemat är kanonbra, till och med matten är rolig tack vare läraren, ja, det låter för bra för att vara sant! Och alla dessa ord kommer från Jonathan själv! Jag är i chock. Och glad!!!  Till helgen vankas nollnings-fest. Hm... Känns lite jobbigt för mamman, men den positiva sonen tycker att det ska bli as-nice...:-)
Hur som helst känns det roligt att det redan nu känns som att han valt helt rätt gymnasieutbildning!

2 kommentarer:

Christina sa...

Låter underbart!!! En bra början är jätteviktigt.

Cattis sa...

Ja det är verkligen en bra start!