Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 25 september 2014

Estet-ettornas första framträdande

Föräldramöte med uppträdande! Wow säger jag- efter första gången! Körsången var helt fantastisk, och allt jag kunde tänka på var hur Jonta som liten stod i Luciatåget på förskolan och höll för öronen, han avskydde att sjunga! Idag stod han i kören och sjöng med basröst för full hals! Det var nog det sista jag skulle ha gissat när han var liten. Tyvärr fick jag film-och fotoförbud innan så det var ju bara att respektera!
Nu längtar jag till den 18 oktober då de ska ha en stor afrikansk konsert på parken. Hur kul ska inte det bli?!?
För övrigt verkade alla lärare bra också! Förstår att han trivs.

2 kommentarer:

Lottis sa...

Hahaha, han var säker på sin sak där :-P
Men 18:e kanske är för alla så jag kan följa med?

Cattis sa...

Ja det är för alla. Man måste köpa biljetter, säger till när jag vet mer! :-)